Jumaat, 15 Mei 2015

10 Sebab Gadis Melayu Tak Disukai Ramai!

cantik tak gua lukis? haha

Hari gua nak cerita siket tentang 10 sebab gadis melayu or muslim tidak disukai ramai.. Gua bukan nak buat analisa sendiri tapi inilah hakikat yang perlu semua gadis melayu or muslim berdepan. Gua tak pernah ada niat nak perlekehkan bangsa sendiri namun adakalanya kita perlu sebarkan sesuatu buat pedoman semua agar semua dapat teladan dan memperbaiki kelemahan masing-masing. Terima lah hakikat ini dengan hati yang lapang dan jangan berdendam dengan gua oke~  :)

harap-harap tak macam ni ler muka korang bila baca apa yang gua tulis~ :p



10 sebab Gadis Melayu / Muslim Tak Disukai Ramai:-

1. Sebab mereka bukan Susu Sejat F&N yang lemak berkrim disukai ramai
2. Sebab mereka bukan roti Gardenia sungguh enak dimakan begitu saja 
3. Sebab mereka bukan mudah disentuh begitu sahaja (mahal woo)
4. Sebab ramai yang jeles mereka sopan dan ayu
5. Sebab ramai yang jeles mereka berakhlak mulia
6. Sebab ramai yang jeles mereka patuh amanat agama
7. Sebab ramai yang jeles hati mereka tak mudah disogok dek dunia
8. Sebab ramai yang jeles mereka sentiasa bertudung alololo shuweetnyer~
9. Sebab ramai yang jeles mereka walau tak sendat sendat tapi dah cukup memukau
10. Sebab ramai yang jeles mereka menjadi idaman mak mak mentua yang tak mata duitan 
(macam Tengku Salmi dalam cerita Tentang Dhia tu.) 



Kih.Kih.Kih

*Analisis ini telah dibuat berdasarkan lima orang ahli magis yang termahsyur di dunia, Mrs Wicked(Mak cik Mr. bean yang ade kucing namanya scrapper tu), Professor DumbeldoreSabrina The Teenange WitchTeenage Mutant Ninja Turtles dan akhir sekali Mr. Rumplestiltskin.

P/s: Biar orang tak suka asalkan Allah suka. ngeee~ Actually aku puji korang ni~ :p

SUMBER


GURAU JE TAU

INGIN TAHU TENTANG SHAKLEE HUBUNGI KAMI

WASSAP :

01127439618






Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...